مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 18:052021-09-14اجتماعي

احتمال بروز تنش آبی در 100 روستای خرم آباد/ با برداشت های غیر مجاز برخورد شود


احتمال بروز تنش آبی برای 100 روستای خرم آباد وجود دارد و در حال حاضر برخی روستاها به وسیله تانکر آب رسانی می شوند.

- خرم آباد- فرماندار خرم آباد گفت: احتمال بروز تنش آبی برای 100 روستای خرم آباد وجود دارد و در حال حاضر برخی روستاها به وسیله تانکر آب رسانی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر طولابی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احتمال بروز تنش آبی برای 100 روستای خرم آباد وجود دارد و در حال حاضر برخی روستاها به وسیله تانکر آب رسانی می شوند.

وی عنوان کرد: برخی روستاهای حوزه شهرستان خرم آباد به وسیله تانکر آبرسانی می شوند و با توجه به استمرار خشکسالی باید تمهیدات لازم برای مقابله و به حداقل رساندن مشکلات خشکسالی پیش بینی شود.

فرماندار خرم آباد با اشاره به اعتبارات عمرانی حوزه شهرستان عنوان کرد: کل اعتبارات مصوب شهرستان از محل همه منابع مختلف بودجه ای در سال جاری بالغ بر 275 میلیارد تومان است.

طولابی بر نظارت مستمر کمیت و کیفیت کار پیمانکاران تاکید کرد و افزود: از این رو باید گزارش ها مستمر به معاونت عمرانی فرمانداری خرم آباد ارائه شود.

وی با اشاره به بروز پدیده خشکسالی در خرم آباد، تصریح کرد: پدیده خشکسالی، خسارت های زیادی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی وارد کرده است که نیاز است در زمینه مدیریت دستگاه های متولی این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز تنش آبی در 100 روستای خرم آباد/ با برداشت های غیر مجاز برخورد شود

احتمال بروز تنش آبی در 100 روستای خرم آباد/ با برداشت های غیر مجاز برخورد شود