مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 20:552021-09-14بين الملل

ادامه اعتراض های مردمی به اوضاع اقتصادی عدن


معترضان در شهر عدن مرکز استانی به همین نام واقع در جنوب یمن، معابر منتهی به کاخ المعاشیق را بستند و به دروازه کاخ مزبور حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، معترضان با ادامه تظاهرات مردمی در عدن در اعتراض به فروپاشی اوضاع اقتصادی و امنیتی، روز سه شنبه دروازه کاخ المعاشیق را مورد حمله قرار دادند.

رسانه ها به نقل از منابع محلی گزارش دادند که صد ها معترض امروز تمامی راه های منتهی به قصر المعاشیق در منطقه کریتر را بستند و اقدام به آتش زدن لاستیک در جریان تظاهرات علیه وخامت اوضاع معیشتی و نابسامانی خدمات رسانی در شهر عدن کردند.

معترضان همچنین شعار هایی در محکومیت ائتلاف متجاوز سعودی و شبه نظامیان اماراتی که در حال حاضر کنترل این شهر را در دست دارند، سر دادند.

آنان همچنین شعار هایی در محکومیت فروپاشی اقتصاد، پول ملی و بالا بودن قیمت ها و نبود خدمات سر دادند.

این منابع خاطرنشان کردند که تظاهرکنندگان قصد دارند در اعتراض به تیراندازی شبه نظامیان اشغالگر وابسته به شورای انتقالی، فعالیت های اعتراض آمیزخود را مقابل قصر معاشیق ادامه دهند.

شهر عدن برای دومین روز پیاپی شاهد اعتراضات مردمی و نیز برخی تلاش ها برای سرکوب این اعتراض ها از سوی نیرو های اشغالگر و مزدوران آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراض های مردمی به اوضاع اقتصادی عدن

ادامه اعتراض های مردمی به اوضاع اقتصادی عدن