مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 20:552021-09-14اقتصادي

فقط رانت خواران از ارز 4200 تومانی سود بردند


رییس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران با تاکید بر اینکه تنها کسانی که از ارز 4200 تومانی سود بردند رانت خوارها، نورچشمی ‏ها و مفسدان اقتصادی هستند، - مجید موافق قدیری رییس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره تبعات اجرای سیاست ارز 4200 تومانی گفت: هدف دولت از تخصیص ارز4200 تومانی، رسیدن کالای ارزان به دست مردم بود.

این ارز سال 97 گستره زیادی از کالاها را شامل می شد که امروزه تنها به 4، 5 قلم از کالاها مثل محصولات پروتیینی، نهاده‏های دامی و.

اختصاص داده شده است.

وی افزود: موضوع ارز 4200 بیشتر سیاسی است تا اقتصادی، دولت برای اینکه نزد مردم محبوبیت داشته باشد، اینگونه تصمیمات اشتباه و سراسر غلط را می گیرد.

ممکن است نیت تصمیم گیران در ابتدا درست باشد ولی در اجرای آن تمام مؤلفه ها دیده نشد و چون در شرایط تحریم بودیم، مشکلات حاصل از تخصیص ارز 4200 تومانی نیز دوچندان شد.

موافق قدیری با اشاره به اینکه دولت به هیچ وجه نمی خواست مسئولیت حذف این سیاست را بپذیرد، افزود: دولت قبل در هفته‏های پایانی قیمت شیر 6400 تومانی را تعیین نکرد تا در تاریخ ثبت شود که با قیمت پایین تحویل دولت بعدی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط رانت خواران از ارز 4200 تومانی سود بردند

فقط رانت خواران از ارز 4200 تومانی سود بردند