مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 01:402021-09-14اجتماعي

پرونده پولی شدن شاد بسته شد/ قانون اجازه رایگان نبودن شاد را می دهد؟


در حالیکه مجلس در بودجه سال 1400، تعرفه استفاده از پیام رسان های داخلی را به یک پنجم نرخ اینترنت بین الملل کاهش داد، وزارت ارتباطات دولت قبل تصمیم به هزینه دار کردن اپلیکشن شاد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، چندی پیش علیرضا کاظمی، سرپرست های محصلان در سراسر کشور رقم بزنند.

با شیوع ویروس کرونا در کشور، آموزش مدارس معلمان به صورت خودجوش از طریق شبکه های اجتماعی، آموزش دانش آموزان بر بستر اینترنت را ادامه دادند.

کمی بعد وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که به دنبال ایجاد شبکه اجتماعی برای دانش آموزان با عنوان شاد است که در نهایت به شبکه آموزشی دانش آموزان تبدیل شد و فعالیت رسمی خود را از اول اردیبهشت سال 99 آغاز کرد.

اپلیکیشن شاد کلاس درس و مدرسه دانش آموزان شد و استفاده از این اپلیکیشن رایگان بود؛ اما اکنون بر سر رایگان بودن یا نبودن آن اختلاف نظر پیش آمده است.

وزارت ارتباطات دولت سابق اعلام کرده بود که شاد از اول تیرماه پولی می شود؛ اما این دستور با قانون مغایر بود ماجرای پولی شدن اپلیکیشن شاد چه بود؟ آن طور که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده بود، قرار بود اپلیکیشن شاد از اول تابستان 1400 پولی شود و هزینه آن مثل دیگر پیام رسان های داخلی محاسبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده پولی شدن شاد بسته شد/ قانون اجازه رایگان نبودن شاد را می دهد؟

پرونده پولی شدن شاد بسته شد/ قانون اجازه رایگان نبودن شاد را می دهد؟