مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-14ورزشي

تیم کانوپولو اردبیل به مسابقات قایقرانی کشور اعزام می شود


رییس هیأت قایقرانی استان اردبیل گفت: تیم کانوپولو اردبیل در مسابقات قایقرانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی حضور خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی قاطع صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم کانوپولو استان اردبیل در مسابقات قایقرانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی حضور می یابد و قرعه کشی این مسابقات به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

وی افزود: تیم کانوپولو اردبیل که تمرینات آماده سازی خود را از چند هفته پیش آغاز کرده، در گروه ب این رقابت ها با تیم های آذربایجان شرقی، چهارمحال وبختیاری و لرستان رقابت خواهد کرد.

قاطع که سرمربیگری تیم اردبیل را نیز برعهده دارد، ادامه داد: در این مسابقات 17 تیم از استان های مختلف کشور حضور دارند که روزهای پنج شنبه 25 و جمعه 26 شهریور به میزبانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار می شود.

امیدوار به کسب نتایج بهتر از گذشته هستیم وی با اشاره به حمایت های هیأت کانوپولو و اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از تیم کانوپولو بیان کرد: با شناختی که از کانوپولیست های اردبیلی دارم امیدواریم با انجام بازی های خوب بتوانیم نسبت به سال های گذشته نتایج بهتری را کسب کنیم.

رییس هیأت قایقرانی استان اردبیل گفت: تیم کاناپولو اردبیل با محسن شیخلووند، سالار محسن زاده ، مجتبی حاجی زاده، شهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کانوپولو اردبیل به مسابقات قایقرانی کشور اعزام می شود

تیم کانوپولو اردبیل به مسابقات قایقرانی کشور اعزام می شود