مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-15اقتصادي

صدور هنرکارت برای 1660 نفر در فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام اینکه هنرکارت، بستری مناسب برای شناسایی و خدمات رسانی به هنرمندان فراهم کرد، گفت: تاکنون هنرکارت 1660 هنرمند و فرهنگ ور استان فارس صادر و به آن ها اعطاء شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام اینکه هنرکارت، بستری مناسب برای شناسایی و خدمات رسانی به هنرمندان فراهم کرد، گفت: تاکنون هنرکارت 1660 هنرمند و فرهنگ ور استان فارس صادر و به آن ها اعطاء شده است.

صابر سهرابی در دیدار با مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های شمال فارس، اضافه کرد: برای بیشتر هنرمندان مبلغ یک و نیم میلیون تومان واریز و بیمه سه ماهه آنان نیز پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، سهرابی افزود: از سوی دیگر، به هنرمندانی دارای درجه یک هنری، 5 میلیون تومان، تسهیلات بلاعوض و به هنرمندان شناسنامه داری که دچار بیماری های سخت شده اند نیز 10 میلیون تومان، پرداخت شده است.

سهرابی ادامه داد: تسهیلاتی با بهره کم نیز از 40 تا 100 میلیون تومان از سوی این اداره کل و تا 800 میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به هنرمندان داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عنوان کرد: تسهیلات کرونا نیز که درخواست آن در سامانه کارا داده می شود، تا بهمن ماه امسال تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هنرکارت برای 1660 نفر در فارس

صدور هنرکارت برای 1660 نفر در فارس