مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-15سياسي

خلاقیت در فعالیت های فرهنگی گنجانده شود


تولیت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) گفت: جوانان پس از انقلاب در فضای فرهنگی صدها هزار کار و نوآوری می توانند انجام دهند، چرا که در فضای سیاسی دنیا صاحب درک و نظر هستند.

- ایسنا/فارس تولیت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) گفت: جوانان پس از انقلاب در فضای فرهنگی صدها هزار کار و نوآوری می توانند انجام دهند، چرا که در فضای سیاسی دنیا صاحب درک و نظر هستند.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در دیدار با مدیر کانون فرهنگی کانون رهپویان وصال شیراز، اظهار کرد: یکی از پایگاه های فرهنگی مهم و موفق شیراز کانون فرهنگی رهپویان وصال است که برنامه های آن همواره مورد اقبال جوانان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)، او با ذکر این نکته که در فضای فرهنگی صدها هزار کار می توان انجام داد، به این صورت نیست که یک دوره فعالیت انجام شود و بقیه نتوانند کار جدید انجام دهند، یادآور شد: در کار فرهنگی، در هر لحظه می توان نوآوری داشت، برنامه ریزی کرد و پیش رفت، به ویژه جوان های بعد از انقلاب که یک حجم عظیمی تحصیل کرده اند و در فضای سیاسی دنیا صاحب درک و نظر هستند.

تولیت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، به لطف خداوند بهترین فرصت ممکن در اختیار مبلغان دین گذاشته شد و امید است از این فرصت ارزشمند به بهترین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت در فعالیت های فرهنگی گنجانده شود

خلاقیت در فعالیت های فرهنگی گنجانده شود