مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-15اقتصادي

افزایش 38 درصدی ماموریت های اورژانس گیلان


رییس اورژانس گیلان با اشاره به افزایش 38 درصدی ماموریت های این سازمان در پنج ماهه نخست امسال، گفت: در این مدت 48 هزار و 732 ماموریت انجام شده است.

- با اشاره به افزایش 38 درصدی مأموریت های اورژانس گیلان در پنج ماهه نخست امسال، اظهار کرد: اورژانس گیلان در 68 پایگاه ثابت شهری و جاده ای از ابتدای سال تا کنون موفق به انجام 48 هزار و 732 مأموریت شده است.

وی افزود: در طرح سلامت نوروزی 10 هزار و 845 مأموریت و در طرح امداد تابستانی با استقرار نیروهای اورژانس در 25 نقطه خطر آفرین در سواحل دریای خزر موفق به نجات 42 غرق شده در دریای خزر شده است.

رییس اورژانس گیلان با بیان اینکه در این مدت ارسال دستورالعمل مربوطه به تمام پایگاه های استان و برنامه ریزی جهت آماده باش همه پرسنل و نیروهای اورژانس برای مقابله با ویروس همگام با دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

رییس اورژانس گیلان تصریح کرد: در پنج ماه گذشته 25 مورد احیای قلبی ریوی موفق و پنج مورد زایمان توسط پرسنل مجرب اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

دکتر اسدی در خصوص افزایش تعداد پایگاه های اورژانس نیز گفت: چنانچه اعتبارات لازم تخصیص یابد تعداد 10 پایگاه تا پایان سال جاری به اورژانس گیلان افزوده خواهد شد و مجوزهای لازم جهت جذب 120 نفر نیروی عملیاتی در سال 1400 نیز اخذ شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی ماموریت های اورژانس گیلان

افزایش 38 درصدی ماموریت های اورژانس گیلان