مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-15فرهنگي

حاشیه و متن نمایش مستند «آیدین»


مراسم دیدار با عوامل مستند «آیدین» با حضور اعضای تیم ملی بسکتبال ایران سه شنبه 23 شهریورماه در موزه سینمای ایران برگزار شد.

- مراسم دیدار با عوامل مستند آیدین با حضور اعضای تیم ملی بسکتبال ایران سه شنبه 23 شهریورماه در موزه سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، آیین دیدار فیلم مستند آیدین به کارگردانی اشکان مهریار و تهیه کنندگی مهدی برجیان که روایتی از زندگی آیدین نیکخواه بهرامی بازیکن فقید بسکتبال ایران با صدای پرویز پرستویی است، شامگاه 23 شهریورماه در موزه سینمای ایران برگزار شد.

در این مراسم محمدعلی نیکخواه بهرامی پدر زنده یاد آیدین نیکخواه بهرامی، حامد حدادی و علیرضا هنردوست از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران، علی صادقی بازیگر، علی بهشتی بسکتبالیست، محمد نوری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه هنروتجربه ، مهران عباسی مدیرعامل موزه سینما و.

حضور داشتند.

مهدی برجیان تهیه کننده فیلم مستند آیدین پیش از آغاز مراسم، ضمن خیرمقدم به حضار، با بیان اینکه مستند آیدین به دلیل پایانش تراژدی محسوب می شود، گفت: در این دوران کرونا واقعا دعوت دوستان به سالن های سینما برای ما سخت بود اما در حال تلاش هستیم که این فیلم دیده شود و امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه و متن نمایش مستند «آیدین»

حاشیه و متن نمایش مستند «آیدین»