مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-15حوادث

سارقان مسافرکش نما در تور اطلاعاتی پلیس ساوجبلاغ


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد: 2 نفر از سارقان سابقه دار سطح حوزه که با پوشش مسافرکشی اقدام به 5 فقره سرقت در سطح ساوجبلاغ کرده بودند، - علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در پوشش مسافرکشی در سطح شهر هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان در بررسی اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک گروه 2 نفره به وسیله یک دستگاه خودرو پیکان ابتدا سوژه های خود را در سطح شهر شناسایی کرده و سپس در پوشش مسافرکشی آنها را سوار خودرو کرده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آنها می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی موفق به شناسایی هر 2 سارق شده و پس از رد زنی محل تردد آنها در سطح شهرستان، در یک اقدام غافلگیرانه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

سلیمانی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی سارقان با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 5 فقره سرقت با شیوه زورگیری در پوشش مسافرکشی اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسافرکش نما در تور اطلاعاتی پلیس ساوجبلاغ

سارقان مسافرکش نما در تور اطلاعاتی پلیس ساوجبلاغ