مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-15ورزشي

مصاف آسیایی دختران قمی با زنان ژاپنی


هندبالیست های ملی پوش استان قم امروز در آغاز پیکارهای 2021 هندبال قهرمانی زنان آسیا در ترکیب تیم ملی بانوان ایران مقابل ژاپن به میدان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دوره جدید مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا با حضور تیم های مطرح و قدرتمند قاره کهن از امروز به میزبانی کشور ژاپن آغاز می شود و ملی پوشان هندبال کشورمان که بین آنها سه نماینده استان قم نیز حضور دارد، در نخستین گام برابر تیم ژاپن صف آرایی می کنند.

هدایت تیم ملی زنان ایران را عزت الله رزم گر به عنوان مدیر فنی، نشمین شافعیان مشاور فنی، خدیجه قانع مربی، فاطمه جعفری فیزیوتراپ و ناهید مقبول به عنوان سرپرست انجام می دهند و در بین 18 بازیکن اعزامی به این پیکارها بازیکنانی که هندبال خود را از باشگاه هدف پویان جوان قم آغاز کرده و مدارج ترقّی را در این تیم گذراندند یعنی الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی سه نماینده هندبال استان قم در تیم ملی هستند.

این دوره از رقابت های هندبال قهرمانی آسیا تا سوم مهر ماه به انجام می رسد و تیم ملی کشورمان در گروه دوم مرحله مقدماتی بازی ها با تیم های ملی زنان ژاپن، کویت، سوریه، فلسطین و اردن هم گروه است، ضمن اینکه در گروه نخست تیم های کره جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، قزاقستان و ازبکستان رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف آسیایی دختران قمی با زنان ژاپنی

مصاف آسیایی دختران قمی با زنان ژاپنی