مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-15اقتصادي

سقف وام مسکن افزایش می یابد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تقدیر از عملکرد مثبت بانک مسکن استان در طرح اقدام ملی مسکن، پیگیری عملیاتی شده ابلاغ وام مسکن به مبلغ 2500 میلیون ریال به ازای هر واحد را خواستار شد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تقدیر از عملکرد مثبت بانک مسکن استان در طرح اقدام ملی مسکن، پیگیری عملیاتی شده ابلاغ وام مسکن به مبلغ 2500 میلیون ریال به ازای هر واحد را خواستار شد.

محسن صادقیان در ادامه بر آماده سازی طرح های اقدام ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی، واگذاری اراضی گروه ساخت به مردم از سوی بنیاد مسکن، تعیین تکلیف اراضی مهریز و سایت شهید محمد خانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، تاکید کرد.

وی همچنین برنامه ریزی جهت ساخت واحدهای مسکن کارگری توسط اتاق تعاون استان و تخفیف عوارض توسط شهرداری ها و تخفیف طراحی و نظارت توسط نظام مهندسی استان در این رابطه را خواستار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به این که طرح اقدام ملی مسکن طرح وزارت راه و شهرسازی نیست بلکه طرح ملی دولت است، بیان کرد: تمام دستگاه های دولتی، خدماتی، شهرداریها و نظام مهندسی باید برای اجرای این طرح همکاری و تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، صادقیان همچنین بر تسریع در ساخت مسکن فرهنگیان استان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف وام مسکن افزایش می یابد

سقف وام مسکن افزایش می یابد