مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-15حوادث

هوشمندسازی دیدگاه اصلی پلیس است


رییس پلیس راهور شیراز در پی اعتراض شهروندان نسبت به نبود پلیس در معابر پرترافیک شهری گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی، دیدگاه اصلی پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بر اثر تصادفات روزمره خودرو ها به ویژه با عابر پیاده در مراکز و چهار راه های پرترافیک که جان و مال بسیاری از شهروندان را در معرض خطر جدی قرار می دهد، موجی از اعتراض را در پی داشته است به گونه ای که یکی از شهروندان معترض دراین باره به خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: روزی نیست که شاهد تصادف منجر به فوت و یا جرح در مسیر های پرتردد نباشیم، رانندگان متخلف از نبود پلیس راهور سوءاستفاده کرده و با سرعت، حتی در مسیر خط کشی که حق تقدیم با عابر پیاده بی توجهی کرده و خطرات بسیار را به وجود آورده اند.

برای اطلاع بیشتر از کمبود پلیس راهور در مراکز و میدان های پرتردد با رییس پلیس راهور شیراز گفتگو کردیم.

سرهنگ حمید کریمی با اشاره به اینکه دیدگاه امروز پلیس به سوی هوشمند سازی است، گفت: پلیس با همکاری سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز، در بسیاری از مراکز و تقاطع ها و نیز مسیر های پرتردد جهت هوشمند سازی اقدام به نصب حس گر کرده است.

وی با اشاره به اینکه حس گرها در حریم های با حجم بالای تردد عابر پیاده و همچنین مکان هایی که خودرو ها پشت چراغ راهنمایی توقف می کنند نصب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی دیدگاه اصلی پلیس است

هوشمندسازی دیدگاه اصلی پلیس است