مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-15سياسي

عضو کمیسیون بهداشت مجلس: بخش قابل توجهی از واکسن ها توسط دولت روحانی خریداری شده است


محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بخش قابل توجهی از این میزان واکسن وارد شده به کشور، توسط مسوولان دولت دوازدهم سفارش و خریداری شده که به هر دلیل تاکنون امکان ورودشان به کشور محقق نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: درحالی که ما دنبال بارانی از واکسن بودیم، به لطف خدا سیلی از واکسن به سوی کشور سرازیر شد.

این جمله ایست که انتهای هفته ای که گذشت، به نقل از وزیر بهداشت دولت ابراهیم رییسی روی خروجی خبرگزاری ها رفت و ساعاتی بعد، با آغاز نخستین روز هفته ای که حالا آرام آرام به روزهای پایانی اش نزدیک می شویم، با فونت درشت روی نیم صفحه نخست چند روزنامه سراسری درج و به یکی از چند تیتر مهم مطبوعات در نخستین روز هفته تبدیل شد.

آنچه اما بهرام عین اللهی به عنوان علت العلل بروز این تفاوت چشم گیر اوضاع واکسیناسیون در دولت کنونی نسبت به دولت پیشین در این بازه زمانی حدودا یک ماهه جابه جایی قدرت در نهاد ریاست جمهوری مطرح کرد، نه صرفا لطف خدا ، بلکه آن طورکه در جملات پیشین موردتاکید قرار داده، پیگیری رییس جمهور و وزیران دولت سیزدهم بود که باعث شد در حالی اکنون به تعبیر او، کشور با سیل واکسن روبرو باشد که تنها یک ماه پیش از سرازیر شدن این سیل رحمت و برکت، اوضاع ذخیره واکسن کرونا در کشور به قول معروف به بیابان برهوت شبیه بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون بهداشت مجلس: بخش قابل توجهی از واکسن ها توسط دولت روحانی خریداری شده است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس: بخش قابل توجهی از واکسن ها توسط دولت روحانی خریداری شده است