مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-15ورزشي

کمک 130 میلیونی مدیریت شهری قزوین به ستاد مردمی اربعین


در هجدهمین جلسه شورای شهر قزوین، لایحه کمک 130 میلیونی مدیریت شهری به ستاد مردمی اربعین با اکثریت آرا به تصویب رسید.

- ولی چگینی رییس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای شهر قزوین در هجدهمین جلسه شورای شهر که روز گذشته 23 شهریور برگزار شد، تصریح کرد: طبق سال های گذشته لایحه کمک به ستاد مردمی اربعین در کمیسیون و به تصویب رسید، طبق این مصوبه ستاد مردمی اربعین موظف است که ریز هزینه کمک ها و نام موکب های دریافت کننده را به شورای شهر اعلام کند.

محمد درافشان، رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهردار قزوین نیز در این خصوص بیان کرد: مدیریت شهری از سال 97 به ستاد مردمی اربعین کمک می کند، در سال 97، صد میلیون تومان و در سال 98 لایحه کمک 130 میلیونی تصویب شد، اما در سال 99 که پیاده روی اربعین صورت نگرفت کمکی از سوی شهرداری نیز اتفاق نیفتاد.

وی افزود: در سال جاری نیز با توجه به این که پیاده روی همانند گذشته نیست و موکب ها هوایی سفر می کنند لایحه کمک 130 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در صورت توافق اعضای شورای شهر این مبلغ از سوی شهرداری کمک شود.

درافشان بیان کرد: همچنین ستاد مردمی اربعین به منظور تردد موکب داران از قزوین به سمت فرودگاه تهران درخواست 20 اتوبوس از شهرداری دارند که در این خصوص نیز نیاز است هماهنگی صورت بگیرد، ستاد عتبات نیز درخواست کمک دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 130 میلیونی مدیریت شهری قزوین به ستاد مردمی اربعین

کمک 130 میلیونی مدیریت شهری قزوین به ستاد مردمی اربعین