مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-15سياسي

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست


رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنعت خودروسازی، گفت: با توجه به بازدید نزدیک از ایران خودرو، می توان گفت که اتهام دپوی خودرو در پارکینگ ها به این شرکت وارد نیست، زیرا تعداد زیادی خودرو در پارکینگ وجود دارد که نیازمند قطعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو علی اکبر کریمی، در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و بازدید از خطوط تولید این شرکت، تصریح کرد: خودرو های بسیاری به دلیل نبود یک قطعه که ناشی از تحریم و مشکلات موجود در مسیر خرید قطعات است، در پارکینگ مانده که مدیران عامل خودروسازی ها و مسوولان کشور باید برای حل این مشکل در سریع ترین زمان برنامه ریزی کنند.

وی، هدف از تحقیق و تفحص را ارتقای سطح صنعت خودرو و رفع چالش ها و مشکلات موجود دانست و اظهار کرد: خودروسازی از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کشور برخوردار بوده و با بیش از 60 رشته صنعتی دیگر در ارتباط است، بنابراین رونق آن می تواند در سایر صنایع نیز اثرگذار بوده و اشتغال زایی به همراه داشته باشد.

کریمی، با تاکید براین که همه باید تلاش کنیم که وضعیت صنعت خودرو به عنوان صنعتی پیشران در اقتصاد ملی بهبود یابد، افزود: براساس گزارش مدیرعامل ایران خودرو، تعهدات معوق این شرکت به 10 هزار دستگاه یعنی کمترین میزان طی سال های اخیر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست