مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-15بين الملل

سه مأمور اطلاعاتی آمریکا به جاسوسی برای امارات اذعان کردند


سه مامور اطلاعاتی سابق آمریکا در پرونده فروش سلاح سایبری به امارات عربی متحده اذعان کردند که بدون دریافت مجوز از دولت فدرال، این ابزار جاسوسی پیشرفته را در اختیار ابوظبی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارک بایر، رایان آدامز و دنیل گریک مأموران اطلاعاتی سابق آمریکا که به عنوان جاسوس سایبری در امارات عربی متحده فعالیت می کردند روز سه شنبه (دیروز) به نقض قوانین هکری آمریکا و ممنوعیت فروش فناوری حساس نظامی، اعتراف کردند.

طبق گزارش آمریکا در بیانیه ای درباره این پرونده اعلام کرد: هکرهای اجاره ای باید به طور کامل انتظار تحت پیگرد قرار گرفتن به خاطر اقدامات مجرمانه خود را داشته باشند .

اولین بار در سال 2019 بود که رویترز خبر پروژه رِیوِن (Project Raven) و دست داشتن ماموران و اعضای سابق نهادهای اطلاعاتی آمریکا در فروش ابزارهای جاسوسی پیشرفته را منتشر کرد.

برایان وورندران معاون بخش سایبری اداره تحقیقات فدرال (FBI) در بیانیه ای در خصوص پرونده سه مامور سابق اطلاعاتی آمریکا گفت: این یک پیام واضح برای هر کسی از جمله کارکنان سابق دولت آمریکا که از فضای مجازی برای استفاده از اطلاعات تحت کنترل صادرات به نفع یک دولت خارجی یا یک شرکت تجاری خارجی استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مأمور اطلاعاتی آمریکا به جاسوسی برای امارات اذعان کردند

سه مأمور اطلاعاتی آمریکا به جاسوسی برای امارات اذعان کردند