مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-15سياسي

شناسایی عوامل وقوع جرم اولین گام در رفع آسیب های اجتماعی است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: پیشگیری از وقوع جرم باید در تمامی زیر مجموعه های سازمانی انجام گیرد تا آسیب ها و عوامل بروز جرم شناسایی و برطرف شود.

- ، حجت الاسلام وحید مهدوی راد پیش از ظهر روز چهارشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان بیله سوار سخن می گفت با بیان اینکه تجهیز و افزایش امکانات در گمرک بیله سوار به منظور افزایش امنیت مسافران و کالاها باید در اولویت اصلی قرار گیرد اظهار کرد: در این گمرک باید تعداد دستگاه های پیشرفته ایکس ری افزایش یابد تا در جابجایی و یا ترخیص کالاهای صادراتی و یا کالاهای ورودی به استان مشکلی ایجاد نشود.

وی بر بهبود وضعیت راه های شمال استان، به خصوص شهرستان مرزی بیله سوار تاکید کرد و افزود: متأسفانه جاده های مواصلاتی این شهرستان از ایمنی لازم برخوردار نیستند و روزانه شاهد بروز بسیاری از تصادفات و مرگ و میر در این محورها هستیم که در این خصوص باید اقدامات لازم باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل پیشگیری از وقوع جرم را امر فرا قوه ای، علمی و انسانی دانست و گفت: این اقدام مهم نیازمند مشارکت همگانی است و تحقق آن نیز مستلزم عزم ملی آحاد جامعه، ارکان دولت و تمامی نهادهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عوامل وقوع جرم اولین گام در رفع آسیب های اجتماعی است

شناسایی عوامل وقوع جرم اولین گام در رفع آسیب های اجتماعی است