مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-15سياسي

انتقاد دادستان کرمانشاه از روند کُند انسداد چاه های غیرمجاز


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از روند کند انسداد چاه های غیرمجاز در استان باتوجه به کمبود منابع آبی انتقاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از روند کند انسداد چاه های غیرمجاز در استان باتوجه به کمبود منابع آبی انتقاد کرد.

شهرام کرمی در نشست شورای حفاظت اراضی ملی استان، با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از اراضی ملی و طبیعی استان، اظهار کرد: برخورد با متخلفان و دست اندازان به اراضی ملی و طبیعی یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: براین اساس از ابتدای امسال حدود یکصدویازده هکتار از اراضی ملی که بصورت غیرقانونی تصرف شده بود، از متخلفان بازپس گیری و اعاده به وضع سابق شد.

دادستان کرمانشاه با ابراز رضایت از برخوردهای صورت گرفته با تغییر کاربری اراضی بویژه در حوزه شهرستان کرمانشاه، عنوان کرد: باتوجه به اقدامات بسیار خوبی که سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، خوشبختانه آمار تغییر کاربری ها در استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

به گفته این مسئول، امسال تنها 30 هکتار از اراضی استان تغییر کاربری داده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می دهد.

وی در ادامه با اشاره به کمبود شدید بارش ها و لزوم مدیریت منابع آب، اظهار کرد: باتوجه به بحران خشکسالی، دستگاه های ذیربط باید در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دادستان کرمانشاه از روند کُند انسداد چاه های غیرمجاز

انتقاد دادستان کرمانشاه از روند کُند انسداد چاه های غیرمجاز