مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-15سياسي

مخالف تغییرات آیین نامه اجرایی کانون های وکلا هستیم


رییس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: ما مخالف تغییرات آیین نامه اجرایی کانون های وکلای دادگستری هستند.

- ، لیلا رییسی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه خبرنگاران در پاسداری از عدالت همکاران کانون وکلا هستند، اظهار داشت: رسالت مهم ما احقاق حق و اجرای عدالت است و از خبرنگاران درخواست داریم در این مسیر همواره همراه ما باشند.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر هیچگاه به اندازه روزهای اخیر سختی نداشته ایم، ادامه داد: این مشکلات حیات نهاد وکالت را تحت تأثیر قرار داده است، یکی از این مشکلات آیین نامه اجرایی و اصلاحی است که قوه قضاییه ابلاغ کرده و دیگری طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است.

رییس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار حرفه وکالت را تجاری می داند و این دیدگاه با اصل این حرفه در تعارض است، اضافه کرد: در نهاد وکالت مهمترین هدف احقاق حقوق افراد و اشخاص است و باید توجه داشت که این نهاد تجاری نیست و اعمال مقررات کسب و کار بر حرفه وکالت، فاجعه ای بزرگ خواهد بود.

وی با بیان اینکه نگاه تجاری در نظام حقوقی چالشی اساسی به بار می آورد، ادامه داد: در این شرایط باید محاکم دادگستری محل تجارت تلقی شود که وکلا قصد کسب سود را در آن مجموعه دارند، بنابراین اگر چنین دیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف تغییرات آیین نامه اجرایی کانون های وکلا هستیم

مخالف تغییرات آیین نامه اجرایی کانون های وکلا هستیم