مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-15اقتصادي

14 طرح عمرانی شهرک های صنعتی استان سمنان اجرا شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: مراحل اجرای 14 طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان به پایان رسید.

- حسن آل بویه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مراحل اجرای 14 طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان سال در نیمه نخست سال 1400 به پایان رسید.

وی افزود: این طرح ها به منظور توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان با بیش از 83 میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: در 6 ماه ابتدایی سال 99، پنج طرح عمرانی و زیرساختی با بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال اجرا شد.

آل بویه اضافه کرد: قرارداد اجرای 15 طرح عمرانی در شهرک های و نواحی صنعتی استان سمنان در نیمه نخست امسال به امضا رسیده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها بیش از 302 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری و عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: قراردادهای منعقدشده در مدت مشابه سال گذشته هشت فقره با اعتبار بالغ بر 177 میلیارد ریال بود.

آل بویه گفت: این طرح ها شامل اجرای زیرسازی، آسفالت و جدول، شبکه روشنایی، آب، گاز، برق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 طرح عمرانی شهرک های صنعتی استان سمنان اجرا شد

14 طرح عمرانی شهرک های صنعتی استان سمنان اجرا شد