مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-15پزشكي

درباره تفاوت دردهای قلبی با درد معده چه می دانید؟/ احتمال سکته، بدون احساس درد


درد در برخی افراد اصلا شبیه درد قلبی نیست و در بررسی ها مشخص می شود تنگی عروق قلب دارند و برخی مانند بیماران دیابتی اصلا درد را احساس نکرده اما متاسفانه دچار سکته قلبی می شوند.

- ایسنا/کرمان یک متخصص قلب و عروق گفت: درد در برخی افراد اصلا شبیه درد قلبی نیست و در بررسی ها مشخص می شود تنگی عروق قلب دارند و برخی مانند بیماران دیابتی اصلا درد را احساس نکرده اما متاسفانه دچار سکته قلبی می شوند.

دکتر مهرو حیات بخش در گفت و گو با ایسنا رباره تشخیص دردهای قلبی از دردهای گوارشی و معده اظهار کرد: تشخیص دردهای قلبی یکی از چالش های مهم رشته قلب و عروق است و در این موارد هر بیماری را براساس فاکتورهای همراه و ویژگی های خودش در نظر می گیریم.

وی افزود: درد در برخی افراد اصلا شبیه درد قلبی نیست و در بررسی ها مشخص می شود تنگی عروق قلب دارند و برخی مانند بیماران دیابتی اصلا درد را احساس نکرده اما دچار سکته قلبی می شوند.

حیات بخش درباره علائم درد قلبی بیان کرد: درد قلبی معمولا در ناحیه سمت چپ قفسه سینه و حالت فشارنده دارد، احساس سنگینی روی قفسه سینه همراه با تهوع و استفراغ و دردی است که بیشتر از 20 دقیقه طول بکشد.

این متخصص بیماری های قلبی و عروقی درباره استفاده از قرص زیرزبانی برای تسکین دردهای قلبی گفت: برخی بیماران که مشکل مری دارند، وقتی قرص ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره تفاوت دردهای قلبی با درد معده چه می دانید؟/ احتمال سکته، بدون احساس درد

درباره تفاوت دردهای قلبی با درد معده چه می دانید؟/ احتمال سکته، بدون احساس درد