مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-15ورزشي

استقلال ملاثانی؛ حکایت شهری که چند شهردار دارد!


استقلال ملاثانی روزهای عجیبی را پشت سر می گذارد، روزهایی که گویا افراد زیادی با سلایق و تفکرات متفاوت برای آن تصمیم می گیرند و همچنان در همان نقطه اول است.

- ایسنا/خوزستان استقلال ملاثانی روزهای عجیبی را پشت سر می گذارد، روزهایی که گویا افراد زیادی با سلایق و تفکرات متفاوت برای آن تصمیم می گیرند و همچنان در همان نقطه اول است.

سال 65 در منطقه ملاثانی یک تیم فوتبال محلات به نام گُل سرخ با پیشنهاد یک نوجوان حدود 14 ساله شکل گرفت، تیمی که حضور و غیاب بازیکنانش در یک دفتر 40 برگ انجام می شد و کار نوجوانان آن محله برای بازی فوتبال با دو گل کوچک شروع شد.

بعد نیز نام تیم برای این که آن نوجوانان فوتبالیست، صاحب لباس های یک شکل شوند با پیشنهاد فردی که قرار بود برای بازیکنان تیم لباس تهیه کند به استقلال ملاثانی، تغییر پیدا کرد تا همین شروع رشد تیم فوتبال استقلال ملاثانی و در نهایت طی کردن پله های ترقی و رسیدن به لیگ یک فوتبال کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استقلال که آمال و آرزوی جوانان شهر محروم ملاثانی است، فصل گذشته با تمام کمبودها، مشکلات مالی، عدم تحقق وعده مسئولان و حتی بدون این که بازی های خانگی اش را در ورزشگاه خود میزبانی کند، موفق شد در اولین حضور خود در لیگ یک پایان خوشی داشته باشد و مهر بقا را پای کارنامه خود ببیند اما با پایان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال ملاثانی؛ حکایت شهری که چند شهردار دارد!

استقلال ملاثانی؛ حکایت شهری که چند شهردار دارد!