مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-15اجتماعي

برگزاری پویش «مهر عاطفه ها» در شبکه شاد/ایجاد پایگاه های دریافت هدایا


مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش آموزی از برگزاری جشن عاطفه ها در قالب پویش مهر عاطفه ها و با شعار مهر، ماه مهربانی برای دانش آموزان سراسر کشور در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) خبرداد.

- برگزاری پویش مهر عاطفه ها در شبکه شاد/ایجاد پایگاه های دریافت هدایا مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش آموزی از برگزاری جشن عاطفه ها در قالب پویش مهر عاطفه ها و با شعار "مهر، ماه مهربانی" برای دانش آموزان سراسر کشور در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل بحری زاده ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این سازمان در پی تحقق بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی و در راستای تحقق بخشی از اهداف دوره های تحصیلی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با همکاری و همیاری کمیته امداد امام خمینی(ره) طبق سنوات گذشته، جشن عاطفه ها را با توجه به شرایط درگیری اکثر استان های کشور با بیماری کرونا در قالب پویش مهر عاطفه ها برگزار می کند.

وی اهداف برگزاری این پویش را کمک به ترویج و ارتقای فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی، دست گیری از دانش آموزان نیازمند و محروم و همچنین برقراری عدالت اجتماعی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «مهر عاطفه ها» در شبکه شاد/ایجاد پایگاه های دریافت هدایا

برگزاری پویش «مهر عاطفه ها» در شبکه شاد/ایجاد پایگاه های دریافت هدایا