مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-15اقتصادي

افزایش 60 درصدی فضای سبز در ریگان


حسن دهگان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار کرد: شهرستان ریگان یکی از شهرستان های طوفان خیز کشور است که به همین دلیل ایجاد فضای سبز در اولویت شهرداری قرار دارد.

شهردار ریگان با بیان اینکه شهرداری ریگان تاکنون افزایش 60 درصدی فضای سبز را در سطح شهر ریگان ایجاد کرده است، افزود: برای ایجاد فضای سبز شهر ریگان شهرداری تاکنون 100 میلیارد ریال هزینه کرده است.

دهگان با اشاره به اینکه شهر ریگان در جاده ترانزیت ریگان - چابهار قرار دارد، ابراز کرد: ایجاد بوستان ها و فضای سبز شهری مسافران خسته کویر را چند ساعتی در خود جا داده است.

وی ادامه داد: جهت استفاده بهینه از آب با توجه به خشکسالی های اخیر شهرداری 70 درصد آبیاری بوستان ها و فضای سبز را از طریق سیستم نوین آبیاری انجام داده است.

شهردار ریگان یادآور شد: مردم شهر ریگان در ایجاد فضای سبز مشارکتی جدی و فعال دارند، به گونه ای که در فصل کشت نهال، نهال هایی برای شهرداری خریداری و توزیع می کنند.

دهگان بیان داشت: امسال جهت توسعه فضای سبز شهری در جنوب و شمال شهر ریگان با همکاری دستگاه های مربوطه این امر محقق خواهد شد.

شهردار ریگان خاطرنشان کرد: شهرداری ریگان با در اختیار قرار دادن مکانی به تعدادی از جوانان گلخانه ای جهت تهیه گل و گیاه راه اندازی شده و با توجه به راه اندازی شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی فضای سبز در ریگان

افزایش 60 درصدی فضای سبز در ریگان