مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-15سياسي

ساختارها را از زیر یوغ دستگاه های دولتی برهانید


استاندار کرمان قنات را یکی از قطعات تمدنی دانست و در ادامه به دلیل راه اندازی مرکز قنات استان پرداخت و اظهار کرد: تا زمانی که ساختار درست نکنید نمی توانید موثر باشید و باید ساختارها را از زیر یوغ دستگاه های دولتی برهانید.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان قنات را یکی از قطعات تمدنی دانست و در ادامه به دلیل راه اندازی مرکز قنات استان پرداخت و اظهار کرد: تا زمانی که ساختار درست نکنید نمی توانید موثر باشید و باید ساختارها را از زیر یوغ دستگاه های دولتی برهانید.

علی زینی وند امروز 24 شهریورماه در سفر به شهر جوپار و در مراسم افتتاح مرکز قنات استان کرمان گفت: در ایران و استان کرمان به عنوان یک قطعه تمدنی آثار مهمی وجود دارد و این منطقه در تمدن تاریخی موثر بوده است.

وی با تاکید برآنکه باید آثار ماندگار را جامعه دانشگاهی با دل و جان تحلیل کنند، گفت: اگر اکنون به آثار تمدنی خود کم توجهی کنیم نسل آینده با هویت منقطع و چند وجهی که شباهتی با هویت ایرانی و اسلامی نداشته باشد مواجه می شویم لذا در ثبت ساختارها و به مراکز هویت ساز و فرهنگی که تمدن گذشته و امروز برای آینده را روایت می کند باید به چشم تکریم نگریست و آن جامعه ای که به چنین مراکزی توجه نکند نشانه های افول خود را می گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختارها را از زیر یوغ دستگاه های دولتی برهانید

ساختارها را از زیر یوغ دستگاه های دولتی برهانید