مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-15ورزشي

46 باشگاه اصفهان در لیست پلمب قراردارند


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با اشاره به طرح سراسری اهدا خون گفت: این طرح در آستانه اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس به پیشنهاد فدراسیون پزشکی ورزشی و حمایت وزارت ورزش و جوانان در راستای کمک به تامین ذخایر بانک خون کشور به صورت سراسری 31 شهریور ماه انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با اشاره به طرح سراسری اهدا خون گفت: این طرح در آستانه اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس به پیشنهاد فدراسیون پزشکی ورزشی و حمایت وزارت ورزش و جوانان در راستای کمک به تامین ذخایر بانک خون کشور به صورت سراسری 31 شهریور ماه انجام می شود.

احمد باقری مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچون گذشته از طریق بازرسی هایی که توسط کمیته بازرسی انجام می شود، بر روند فعالیت باشگاه ها نظارت داریم و اگر موردی باشد به صورت تذکر شفاهی، کتبی و در نهایت پلمب برخورد خواهیم کرد، هرچند در این مسیر با مقاومت هایی از سوی باشگاه ها روبرو هستیم، البته در مواردی حق با آنها است، چرا که باشگاه ها از نظر اقتصادی و باشگاه داری با شیوع ویروس کرونا دچار مشکل و متضرر شدند و در برابر تعطیلی باشگاه ها مقاومت کرده و معترض هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار مورد بازرسی اولیه توسط بازرسان هیئت پزشکی ورزشی انجام شده است، افزود: با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 باشگاه اصفهان در لیست پلمب قراردارند

46 باشگاه اصفهان در لیست پلمب قراردارند