مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-15اجتماعي

آموزش در مدارس روستایی و عشایری خراسان جنوبی حضوری خواهد بود


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش در مدارس روستایی و عشایری دارای کمتر از 15 دانش آموز حضوری خواهد بود.

- محمد علی واقعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیاست وزارت آموزش و پرورش در سال جاری بازگشایی مدارس به صورت تدریجی برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان و کادر اداری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در اولین گام مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری که زیر 15 نفر دانش آموزان دارند به صورت حضوری فعالیت خود را خواهند داشت و در گام های بعدی برای بازگشایی سایر مدارس برنامه ریزی می شود.

واقعی گفت: بازگشایی مدارس کم جمعیت از دو نظر قابل تأمل است که نخست در اینگونه مدارس می توان به راحتی مسائلی چون فاصله اجتماعی بین دانش آموزان را رعایت کرد و مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: از جنبه دیگر در برخی از مدارس روستایی و عشایری دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند و از این نظر برای عقب نماندن از درس و تحصیل فعالیت حضوری نقش تأثیرگذار و تعیین کننده ای در فرایند آموزش آنان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ما در خراسان جنوبی برای بازگشایی مدارس آمادگی لازم را با رعایت تدابیری برای حفظ سلامت دانش آموزان داریم و اولویت مهمتری از سلامت فرزندان این سرزمین برای ما وجود نخواهد ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در مدارس روستایی و عشایری خراسان جنوبی حضوری خواهد بود

آموزش در مدارس روستایی و عشایری خراسان جنوبی حضوری خواهد بود