مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-15دانش

رسانه ها در مقوله حجاب به آموزش خانواده توجه کنند


به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رسانه ها باید در مقوله حجاب به آموزش خانواده بسیار توجه شود زیرا خانواده پایگاه اول تربیتی فرزندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هاجر تحریری نیک صفت ظهر امروز در اختتامیه جشنواره چندرسانه ای گوهر ناب در سالن اجتماعات حسینیه شاهد و ایثار بنیاد شهید با بیان اینکه حجاب انسان را از تباهی دور کرده و باعث حفظ حیا و ارزش واقعی اسلامی می شود، اظهار کرد: دین اسلام تأکید ویژه ای به حفظ بسیار توجه شود زیرا خانواده پایگاه اول تربیتی فرزندان است.

حجاب پدیدار کننده عفاف است رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ عفاف و حجاب یک سنبل اسلامی در جامعه است، اظهار کرد: عفاف و حجاب یک سنبل در جامعه های اسلامی بوده و نقش دستگاه های اجرایی و آحاد مردم در احیای فرهنگ عفاف و حجاب بسیار مهم است.

مهدی پارسا حجاب را نشان دهنده و پدیدارکننده وجود عفاف دانست و گفت: عفاف صفتی درونی است و برای بروز و تحقق آن نشانه هایی لازم است که نشان دهد دفاع وجود داشته و ابزارهای آن نیز باید تقویت باید.

وی با اشاره به نقش عفاف و حجاب در رسیدن انسان به کمال و سعادت تصریح کرد: عفاف فرهنگی متعالی در جامعه است و به افراد جامعه چگونه بودن و چگونه زیستن را آموزش می دهد و در حقیقت هدفش کمک به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در مقوله حجاب به آموزش خانواده توجه کنند

رسانه ها در مقوله حجاب به آموزش خانواده توجه کنند