مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-15سياسي

جهادگری که در مسیر خدمت آسمانی شد


«محمد مصطفی سارنگ» عضو گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیر طوسی تهران بر اثر سانحه واژگونی خودرو در خراسان جنوبی در حین مأموریت آسمانی شد.

- و به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از آسمانی شدن جهادگر محمد مصطفی سارنگ عضو گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیر طوسی تهران بر اثر سانحه واژگونی خودرو در شهرستان خوسف خبر داد.

مهدی هنری با بیان اینکه این سانحه دلخراش جمعه 19 شهریور در مسیر ماژان به سمت خوسف در حین ماموریت اتفاق افتاده است گفت: متأسفانه این جهادگر بسیجی شب گذشته در بیمارستان بیرجند آسمانی شد.

وی افزود: گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از 18 شهریور لغایت 26 شهریور ماه به مدت یک هفته وارد استان شدند و در منطقه ماژان شهرستان خوسف در روستاهای پی رود و کریم آباد در عرصه عمرانی خدماتی از جمله ساخت و مرمت خانه محروم، ساخت سرویس بهداشتی و کانال کشی مزارع مشغول بودند.

مسئول بسیج سازندگی استان در پایان این ضایعه دردناک را خدمت خانواده محترم ایشان و همه جهادگران تسلیت گفت و برای این عزیز سفر کرده علو درجات و برای باز ماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند متعال خواهانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگری که در مسیر خدمت آسمانی شد

جهادگری که در مسیر خدمت آسمانی شد