مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-15پزشكي

فعالیت 41 مرکز تجمیعی تزریق واکسن در زنجان/ مورد تایید شده قارچ سیاه گزارش نشده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تعداد مراکز تجمعیی تزریق واکسن را در حال حاضر 41 مرکز اعلام کرد و گفت: استان 15 اکیپ سیار تزریق واکسن فعال هم دارد که در مراکز مختلف از جمله واحدهای تولیدی و یا مناطقی که پوشش واکسیناسیون پایین است حضور پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، از تزریق 615 هزار و 63 دز واکسن در استان خبر داد و اظهار کرد: بیش از 82 هزار دز از این مجموع واکسن برکت بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه 404 هزار دز واکسن در نوبت اول و 210 هزار دز واکسن در نوبت دوم در سطح استان تزریق شده است، افزود: تزریق این تعداد واکسن، پوشش 53 درصدی از جامعه هدف را در دز اول را نشان می دهد.

وی با اشاره به تلاش صورت گرفته برای افزایش تزریق واکسن در سطح استان، ادامه داد: اگر بتوان 70 درصد جامعه را واکسن تزریق کرد بسیار خوب خواهد بود و در واقع ایمنی اکثریت جامعه فراهم خواهد شد، چرا بقیه یا تمایلی به تزریق ندارند و یا اینکه به تدریج مراجعه خواهند کرد.

قزلباش با اشاره به اعلام آمادگی استان برای تزریق دز نخست واکسن جامعه هدف تا پایان شهریور در سفر وزیر بهداشت، ادامه داد: الان هم می گویم، اگر واکسن در اختیار داشته باشیم می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 41 مرکز تجمیعی تزریق واکسن در زنجان/ مورد تایید شده قارچ سیاه گزارش نشده است

فعالیت 41 مرکز تجمیعی تزریق واکسن در زنجان/ مورد تایید شده قارچ سیاه گزارش نشده است