مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-15اقتصادي

قیمت پروازهای اربعین در برخی مسیرها تغییر کرد / مشهدـ نجف ـ مشهد 6 میلیون تومان


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: طبق آخرین توافقات قیمت پرواز تهران ـ نجف ـ تهران برای ایام اربعین 5 میلیون تومان و قیمت مشهد ـ نجف ـ مشهد 6 میلیون تومان تعیین شد.

- مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بر اساس آخرین توافق بین سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی مقرر شد قیمت بلیت پروازهای تهران ـ نجف ـ تهران 5 میلیون تومان باشد و قیمت بلیت یک طرفه این مسیر 3.

2 میلیون تومان در نظر گرفته شود.

وی افزود: همچنین در مسیر مشهد ـ نجف ـ مشهد قیمت بلیت 6 میلیون تومان و در مسیر یک طرفه مشهد تا نجف و یا بالعکس 4 میلیون تومان قیمت بلیت تعیین شد.

وی اظهار کرد: از فرودگاه های کرمان، زاهدان و یزد به نجف و سپس برگشت قیمت بلیت پروازها 6 میلیون تومان است و در بقیه فرودگاه ها قیمت بلیت در مسیر رفت و برگشت 5 میلیون تومان تعیین شده است.

وی تأکید کرد: این نرخ ها فقط مربوط به پروازها در ایام اربعین از 28 شهریور تا 10 مهر 1400 است و نرخ های بلیت پیش و بعد از این بازه زمانی تابع عرضه و تقاضا است.

* صدور 550 مجوز پروازهای اربعین برای شرکت های ایرانی اسعدی سامانی گفت: تا کنون 550 مجوز پروازهای اربعین برای شرکت های هواپیمایی داخلی و 142 مجوز پرواز برای شرکت های هواپیمایی عراقی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پروازهای اربعین در برخی مسیرها تغییر کرد / مشهدـ نجف ـ مشهد 6 میلیون تومان

قیمت پروازهای اربعین در برخی مسیرها تغییر کرد / مشهدـ نجف ـ مشهد 6 میلیون تومان