مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-15سياسي

نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور در قم آغاز شد


نهمین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران ارشد این سازمان در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

- حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تشریح برنامه های این نشست، هدف اصلی آن را هم اندیشی پیرامون چالش ها و رهیافت های عرصه تبلیغ و گفت وگو در راستای بازسازی ساختارهای فرهنگی کشور بیان کرد.

وی با تاکید بر بازیابی جایگاه بانوان در امر تبلیغ، رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را راهبری بانوان در امر تبلیغ عنوان کرد و نگاه اعزام محور مبلغات را ناکافی دانست.

نهمین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه آغاز به کار کرد و تا روز جمعه 24 شهریورماه در شهر مقدس قم در جوار مسجد جمکران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

از برنامه های این نشست می توان به تبادل نظر با مدیران حوزه های علمیه خواهران، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فلاح عضو هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع نگرش تمدنی در امر تبلیغ و آقای سید احمد عبودتیان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با موضوع الگوی حکمرانی مردمی و سخنرانی آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری با موضوع نظام اندیشه ولایی در عرصه فرهنگ و تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور در قم آغاز شد

نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور در قم آغاز شد