مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-15اقتصادي

خیز ماهنشانی ها برا توسعه کشت زعفران


با توجه به نیاز آبی کم و ارزش اقتصادی بالای زعفران، یکی از برنامه های سازمان جهادکشاورزی استان توسعه کاشت این محصول در شهرستان ماهنشان است.

- ایسنا/زنجان مدیر جهادکشاورزی ماهنشان گفت: با توجه به نیاز آبی کم و ارزش اقتصادی بالای زعفران، یکی از برنامه های سازمان جهادکشاورزی استان توسعه کاشت این محصول در شهرستان ماهنشان است.

علی عجملو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کشت زعفران در ماهنشان، اظهار کرد: در راستای حمایت از زعفران کاران شهرستان امسال بیش از 7 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت تحت عنوان یک محصول و یک روستا، به کشاورزان زعفران کار این منطقه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 48 هکتار از مزارع ماهنشان به کشت محصول زعفران اختصاص داده شده است، ادامه داد: با توجه به این میزان سطح زیرکشت پیش بینی می شود امسال 60 کیلوگرم کلاله خاص برداشت شود.

عجملو با توضیح این مطلب که هم اکنون 18 بهره بردار زعفران در این منطقه مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و جذب اعتبار 9 میلیارد و 300 میلیون ریالی، بیش از 21 هزار و 600 تن پیاز زعفران مرغوب برای کشاورزان شهرستان تامین شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه با توجه به نیاز آبی کم و ارزش اقتصادی بالای زعفران، یکی از برنامه های جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز ماهنشانی ها برا توسعه کشت زعفران

خیز ماهنشانی ها برا توسعه کشت زعفران