مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-15اقتصادي

نبرد صنعت لوازم خانگی ایرانی با سایه واردات کالای خارجی


عضو اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی با اشاره به رونق تولید لوازم خانگی در ایران، ایجاد یک برند ملی زیر نظر یک کنسرسیوم را راهکار مطلوب برای تعیین تکلیف آینده این صنعت دانست؛ - عضو اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی با اشاره به رونق تولید لوازم خانگی در ایران، ایجاد یک برند ملی زیر نظر یک کنسرسیوم را راهکار مطلوب برای تعیین تکلیف آینده این صنعت دانست؛ کنسرسیومی که بتواند یک برند ملی مشترک را ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت نسیم توکل آمده است: در چند سال گذشته که چشم انداز صنعت لوازم الکترونیک ایران به طور کامل نوشته شده است و از سوی دیگر کانون صنعت، دانشگاه، دولت برای ارتقای جایگاه تولید در صنعت لوازم خانگی ایران تأسیس شده است.

این کانون براساس اساسنامه تصویب شده خود در پی آن است که صنعت لوازم خانگی کشور را از نظر فناوری و بومی سازی ساخت محصولات نوین دچار دگرگونی کند.

ما شاهد ایجاد مراکز نوآوری بسیار زیادی در زمینه تحقیق و توسعه محصولات لوازم خانگی در کشور بوده ایم.

به هر حال واردات دچار چالش هایی بود و اکثر شرکت های وارد کننده به این سو تمایل پیدا کرده اند که یا به صورت CKD قطعات را وارد کرده، مونتاژ و سپس به بازار ارائه کنند یا اینکه با برندهای متنوع تری تولیدات خود را به روز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد صنعت لوازم خانگی ایرانی با سایه واردات کالای خارجی

نبرد صنعت لوازم خانگی ایرانی با سایه واردات کالای خارجی