مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-15اجتماعي

موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم لرستان گنجینه ای برای استفاده آیندگان است


رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم استان گنجینه ای برای استفاده آیندگان است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم استان گنجینه ای برای استفاده آیندگان است.

علی جودکی آقایی امروز بیست و چهارم شهریورماه در آیین افتتاح موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم لرستان اظهار کرد: از سال 1323 اولین دانش سرای تربیت معلم در شهرستان بروجرد راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: 77 سال است که تربیت معلم و امروز تحت عنوان دانشگاه فرهنگیان در لرستان فعالیت دارد و در طول این دوران علیرغم اینکه دچار فراز و فرودهایی بوده اما هیچ وقت تعطیل نشده و همواره به فعالیت خود برای تربیت معلم ادامه داده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: از سال 97 نکوداشت 74 امین سال تربیت معلم استان و یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم در کشور را برگزار کردیم و از همان موقع جرقه تاسیس موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم لرستان زده شده و تمام اسناد، مدارک، مستندات و وسایلی که از آن زمان تاکنون جمع آوری شده و ماحصل تلاش ها منجر به افتتاح این مجموعه فاخر شده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم لرستان، کاری ماندگار و اثری ارزشمند است و با توجه به اینکه آثار را از مراکز تربیت معلم استان جمع آوری شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم لرستان گنجینه ای برای استفاده آیندگان است

موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم لرستان گنجینه ای برای استفاده آیندگان است