مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-15سياسي

موزه تربیت معلم فرصت خوب انجام پژوهش های تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت است


موزه تربیت معلم فرصت بسیار خوبی برای انجام پژوهش های تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت معلم و بازخوانی این تجارب و دستاوردهای گذشتگان در 75 سال گذشته است.

- ایسنا/لرستان معاون دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: موزه تربیت معلم فرصت بسیار خوبی برای انجام پژوهش های تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت معلم و بازخوانی این تجارب و دستاوردهای گذشتگان در 75 سال گذشته است.

دکتر علی باقر طاهری نیا امروز بیست و چهارم شهریور ماه در آیین افتتاح موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم لرستان که در محل دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: براساس شناخت بشری موزه علاوه بر کارکرد نمایشگاهی، به کارکردهای مختلف پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی توسعه پیدا کرده است.

وی یکی از تجارب بشر در گذشته را تاسیس موزه های تخصصی تحت عنوان موزه های دانشگاهی دانست و با اشاره به اینکه این موزه ها، کارکرد پژوهشی، آموزشی و ترویجی دارد، اضافه کرد: خوشبختانه در کشور نیز تاکنون هفت موزه دانشگاهی راه اندازی شده است که با تاسیس موزه های تخصصی تربیت معلم، هشتمین موزه تخصصی دانشگاهی در کشور محسوب می شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور با تاکید براینکه موزه های تخصصی دانشگاهی کارکرد کاملاپژوهشی دارند، گفت: این موزه ها در کنار کارکرد فرهنگی، سیاسی و اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه تربیت معلم فرصت خوب انجام پژوهش های تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت است

موزه تربیت معلم فرصت خوب انجام پژوهش های تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت است