مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-15فناوري

خدمات جدید دولت همراه چیست؟


در حال حاضر خدماتی از جمله استعلام مدرک تحصیلی، رهگیری مرسوله پستی، پرداخت قبوض و تعداد خطوط مشترکان تلفن ثابت و سیار با استفاده از دولت همراه امکان پذیر است و به تازگی نیز سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت به سامانه دولت همراه متصل شده است.

- در حال حاضر خدماتی از جمله استعلام مدرک تحصیلی، رهگیری مرسوله پستی، پرداخت قبوض و تعداد خطوط مشترکان تلفن ثابت و سیار با استفاده از دولت همراه امکان پذیر است و به تازگی نیز سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت به سامانه دولت همراه متصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بهره گیری از سامانه دولت همراه، مردم می توانند به جای مراجعه ی حضوری برای دریافت خدمات دولتی، هر زمان و هر جا این خدمات را درخواست کنند.

هم چنین حل چالش های آلودگی هوا، اشتغال، حفظ محیط زیست، حقوق شهروندی و ایجاد بهره وری، مهم ترین دستاوردهای دولت همراه است.

دولت همراه یکی از ابزارهای این است که منابع موجود را محور قرار داده و می توان اقتصاد را شکل داد.

البته پروژه هایی مانند شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیکی و دولت همراه از پروژه هایی هستند که افتتاح آن ها تازه سرآغاز فعالیت های لازم در این طرح ها به شمار می رود و آغاز به کارشان، به این معنا نیست که کاملا به اتمام رسیده اند؛ بلکه لازم است خدمات متنوع در بستر این امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جدید دولت همراه چیست؟

خدمات جدید دولت همراه چیست؟