مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-15فرهنگي

برای آینده چاره ای بیندیشید/ پرهیز از نوازندگی نمایشی!


دو عضو هیات داوران بخش دف و سنتور پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان از تنوع دیدگاه داوران برای خنثی سازی انتساب تفکری خاص در این رویداد صحبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، عماد توحیدی و احمدرضا خواه 2 عضو هیات داوران بخش دف و سنتور پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان از تنوع دیدگاه داوران برای خنثی سازی انتساب تفکری خاص در این رویداد گفته و به بیان دیدگاه های خود برای برگزاری این رویداد هنری در روزهای کرونایی پرداختند.

عماد توحیدی نوازنده، آهنگساز و مولف ساز دف و داور جشنواره پانزدهم موسیقی جوان درباره نقش جشنواره در ایجاد انگیزه و استعدادیابی نسل جوان موسیقی کشور گفت: این سوال را میتوان با رجوع به افزایش قابل توجه آمار شرکت کنندگان در این دوره پاسخ داد.

جوانان بسیاری علاقه دارند در بطن یک رویداد رقابتی جدی قرار گیرند و جشنواره موسیقی جوان این امکان را برای آنان فراهم کرده است.

داور بخش دف نوازی جشنواره پانزدهم موسیقی جوان در ادامه به مشکلات نوازندگی در میان آثار این دوره ازجشنواره بیان داشت:بزرگترین مشکل دهه اخیر در نوازندگی ساز دف اتکا بر جنبه های نمایشی در اجرا و تولید حجم زیادی از اصوات شلخته و درهم ریخته در برخی اجراها است بطوریکه حتی شنیدن کامل برخی قطعات برای هیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آینده چاره ای بیندیشید/ پرهیز از نوازندگی نمایشی!

برای آینده چاره ای بیندیشید/ پرهیز از نوازندگی نمایشی!