مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-15سياسي

حمایت 152 نماینده مجلس از تولید لوازم خانگی ایرانی


عضو هیات رییسه مجلس در بیانیه 152 نماینده در حمایت از تولید لوازم خانگی ایرانی اعلام کرد که مافیای واردات لوازم خانگی به خصوص دو برند بر عهد کره ای روح ناامیدی را به صنعتگران کشورمان تزریق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سیدمحسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 شهریور) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 152 نفر از نمایندگان به مناسبت قیام 17 شهریور را قرائت کرد.

این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی با سلام بر روح پرفتوح شهیدان و آنان که جان و مال خود را برای آبروی کشور و نظام به میدان آوردند.

امروز مصادف است با قیام 17 شهریور که مردم با فدای جان خود و عزیزانشان دست استعمار و استعمارگران را از این کشور کوتاه کردند.

اما دوستان و همکاران محترم؛ استعمارگران در این سال ها بیکار ننشسته اند بلکه استعمار نو در کالبدی زیبا و عوام فریبانه بار دیگر در تلاش است تا جای استعمار قدیم را پر کند، امروز ما شاهد آن هستیم که صنعت لوازم خانگی کشور که مقام معظم رهبری در نوروز 1400 از جهش و پیشرفت آن تمجید فرمودند تحت آماج نقشه های دشمن درونی و بیرونی قرار گرفته است حال که این صنعت در اوج تحریم و فشار توانست شکوه مقاومت و ایستادگی را رقم بزند امروز از مجلس انقلابی و دولت مردمی این انتظار می رود که اجازه ندهند مافیای واردات لوازم خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 152 نماینده مجلس از تولید لوازم خانگی ایرانی

حمایت 152 نماینده مجلس از تولید لوازم خانگی ایرانی