مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-15ورزشي

رازقی: اقتصاد ورزش همواره مهجور بوده است


سالهاست برای اقتصاد هنر در کشور اقداماتی انجام شده اما اقتصاد ورزش همواره در مهجوریت قرار دارد و حتی ورزش های پر رونقی مانند فوتبال نیز جزء کوچکی در اقتصاد کشور ما است.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: سالهاست برای اقتصاد هنر در کشور اقداماتی انجام شده اما اقتصاد ورزش همواره در مهجوریت قرار دارد و حتی ورزش های پر رونقی مانند فوتبال نیز جزء کوچکی در اقتصاد کشور ما است.

جمال رازقی در آیین تجلیل از قهرمانان المپیک و پاراالمپیک فارس که به همت اتاق بازرگانی استان برگزار شد، گفت: باور داریم در حوزه اقتصاد، مقوله اقتصاد هنر و ورزش دو بخش مهم و موثر هستند و توجه به این دو بخش می تواند ثروت آفرینی بسیاری برای کشور و استان ها داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، او با اشاره به وجود جوانان پر استعداد در جای جای کشورمان و ثروت آفرینی آنان در عرصه های مختلف ورزشی، اظهار کرد: امیدواریم اقتصاد ورزش ما بتواند در شرایط سالم، شفاف و بالنده فعالیت پر رونقی را در کشور ایجاد کند و در این بخش صنعت پر گردشی رقم بخورد.

عباس حاجی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز در این مراسم گفت: امروز صنعت ورزش در جهان یکی از صنایع مهم در توسعه اقتصاد هر کشور است و این درحالی است که هنوز در کشور ما این صنعت نهادینه نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازقی: اقتصاد ورزش همواره مهجور بوده است

رازقی: اقتصاد ورزش همواره مهجور بوده است