مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-15اجتماعي

مافیای کنکور «ترس» می فروشد/ واکسیناسیون کنکوری ها و دانش آموزان جدی گرفته شود


دانش آموزان معتقدند که برخورد با مافیا بسیار مهم است؛ مافیا ترس می فروشند؛ ترس از کنکور، ترس از شکست؛ مدام می گویند تنها راه موفقیت شما همین است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: روایت کنکور در کشور ما، روایت عجیبی شده است؛ دیوار بزرگ و عظیمی که دری کوچک دارد و برای عبور از آن، باید خوب درس خواند و مهارت های تست زنی را فرا گرفت.

اما چرا برای عبور از این درِ کوچک تلاش می شود؟  تصورات بر این است که پشت دیوار کنکور، آینده درخشان ایستاده است؛ آینده ای که زندگی جوان را بیمه می کند؛ هرچند که ما جوانان بیکار تحصیل کرده هم کم نداریم و حتی در رشته های پررونق هم گلایه ها هست اما تصور عامه برای خوشبختی با پذیرش در کنکور است.

  حضور در سومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فرصتی را فراهم کرد که با تعدادی از دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم به گفت وگو بنشینیم.

این دانش آموزان شامل مهدی حیاتی دانش آموز پایه دوازدهم رشته انسانی از استان لرستان، امیرمحمد رضایی پایه دوازدهم رشته علوم انسانی از کردستان، مهدی سلیم زاده دانش آموز پایه دوازدهم رشته انسانی از تهران، محمد قلندر آبادی پایه دوازدهم رشته ریاضی از خراسان رضوی، معراج زاهدی دانش آموز پایه دوازدهم رشته تجربی استان فارس، نیما قاسمی دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای کنکور «ترس» می فروشد/ واکسیناسیون کنکوری ها و دانش آموزان جدی گرفته شود

مافیای کنکور «ترس» می فروشد/ واکسیناسیون کنکوری ها و دانش آموزان جدی گرفته شود