مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-15ورزشي

اختصاص مدال به ورزش الکترونیک به سود ایران می شود؟


رییس کمیته ملی المپیک اضافه شدن ورزش الکترونیک به بازی های آسیایی را تحول بزرگی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اولین جلسه فدراسیون ورزش های همگانی با محوریت انجمن ورزش های الکترونیک و موضوع ورود این رشته به بازی های آسیایی فدراسیون ورزش های همگانی به ویژه ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی، موفقیت های 2 سال اخیر انجمن را مرهون حمایت ها و زحمات وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون همگانی دانست.

شاورانی با ارائه گزارشی از اقدامات انجمن ورزش های الکترونیک، موفقیت های اخیر جایگاه بین المللی انجمن، اقدامات کمیته بین الملل المپیک IOC شورای المپیک OCA اظهار داشتند که این شروع یک راه جدید و دوره ای متعالی در ورزش دنیا می باشد و در واقع المپیک جهانی وارد دنیای ورزش های الکترونیک شده است و این بدین معناست که کل ورزش جهان با ورزش های الکترونیک عجین شده است.

شاورانی با ارائه گزارشی برنامه های آتی انجمن را به اطلاع رییس کمیته ملی المپیک رساند که در انتهای جلسه صالحی امیری دستورات و توصیه هایی را جهت اجرا به فدراسیون و انجمن ابلاغ کرد.

هفته گذشته با ابلاغ رسمی شورای المپیک آسیا و فدراسیون ورزش های الکترونیک آسیا 10 رشته برای بازی های آسیایی 2022 در ورزش های الکترونیک تایید و معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص مدال به ورزش الکترونیک به سود ایران می شود؟

اختصاص مدال به ورزش الکترونیک به سود ایران می شود؟