مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-15فرهنگي

نمایش فیلم های کوتاه نباید مختص جشنواره ها باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: نمایش فیلم های کوتاه نباید مختص جشنواره ها باشد و اهمیت فیلم کوتاه کمتر از فیلم بلند نیست.

- ، صابر سهرابی در آیین رونمایی پوستر دهمین دوره جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز افزود: نمایش فیلم های کوتاه نباید مختص جشنواره ها باشد.

وی ادامه داد: فیلم های کوتاه به واسطه پتانسیلی که برای جذب جوانان و فکرهای تازه و بکر دارند می توانند جریان ساز باشند و هنرمند هرگاه حرفی برای گفتن داشته باشد دست به کار می شود و گاهی فکر و ایده اش در قالب یک فیلم بلند داستانی جواب می دهد، گاهی یک فیلم مستند و گاهی هم فیلم کوتاه جوابگوی آن ایده و داستان می باشد و تأثیرات لازم را با خود همراه دارد.

مدیرکل ارشاد فارس خاطرنشان کرد: باید مسئولان سینمایی مربوطه به فیلم هایی فکر کنند که متفاوتند و کوتاه و بلند بودن یا داستانی و مستند بودن این فیلم ها برایشان فرقی نداشته باشد و فیلم هایی را برای ساختن و نمایش دادن حمایت کنند که به پیشرفت سینمای ما کمک کند و اینکه از فیلم هایی که در گیشه موفق بوده اند چندین بار کپی برداری کنیم، کمکی به سینمای مان نخواهد کرد.

بهروز مرامی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در این آیین گفت: فراخوان این جشنواره در نیمه نخست مهرماه جاری منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم های کوتاه نباید مختص جشنواره ها باشد

نمایش فیلم های کوتاه نباید مختص جشنواره ها باشد