مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-15دانش

دعوت رسمی از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی


مشاور و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه تهران از دعوت رسمی این دانشگاه از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه و مراکز آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: - مشاور و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه تهران از دعوت رسمی این دانشگاه از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه و مراکز آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: روز گذشته نهاد ریاست جمهوری جزییات برگزاری این برنامه را از ما دریافت کرد.

دکتر سید جمال موسوی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به دعوت رسمی دانشگاه تهران از رییس جمهور برای حضور در دانشگاه تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: ما به روند سابق امسال نیز به صورت رسمی از آیت الله رییسی، رییس جمهور دعوت کردیم تا اوایل مهرماه به منظور بازگشایی دانشگاه های کشور در دانشگاه تهران که نماد آموزش عالی کشور است حضور یابد.

وی همچنین تأکید کرد: هنوز پاسخی رسمی به درخواست دانشگاه تهران از سوی نهاد ریاست جمهوری داده نشده است، اگرچه روز گذشته مسئولان نهاد ریاست جمهوری به صورت تلفنی جزییات برنامه را از ما دریافت کردند و منتظر پاسخ رسمی هستیم.

مشاور رییس دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: اینکه گفته می شود برنامه آغاز سال تحصیلی امسال با رویکرد متفاوت در یکی از دانشگاه های مناطق محروم برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رسمی از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی

دعوت رسمی از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی