مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-15اجتماعي

2012 مدرسه؛ 2012 تصمیم در خراسان شمالی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه والدین دانش آموزان نگرانی از بابت شیوه مدیریت در مدارس طی دوران کرونا نداشته باشند گفت: والدین رکن اصلی تصمیم گیری در شورای مدرسه هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه والدین دانش آموزان نگرانی از بابت شیوه مدیریت در مدارس طی دوران کرونا نداشته باشند گفت: والدین رکن اصلی تصمیم گیری در شورای مدرسه هستند.

مهدی مؤدی در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی که 24 شهریور ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 2012 مدرسه در خراسان شمالی وجود دارد که در همه آن ها شورای مدرسه تشکیل می شود و والدین می توانند به طور مستقیم بر روند تصمیم گیری تأثیر گذار باشند.

وی تاکید کرد: والدین دانش آموزان رکن اصلی شورای دانش آموزی در مدارس است که در کنار نماینده ای از دانشگاه علوم پزشکی و مدیر مدرسه تصمیم گیری می کنند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی از مهر ماه امسال افزود: هیچ الزامی برای حضور دانش آموزان در مدرسه نیست و مدیران و معلمان نباید به خاطر عدم حضور دانش آموزان، نمره ای از آن ها کم کنند.

افتتاح 74 پروژه مودی به افتتاح 74 پروژه در حوزه آموزش و پرورش همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه ها سبب افزایش 15 سانتی متری سرانه فضای آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2012 مدرسه؛ 2012 تصمیم در خراسان شمالی

2012 مدرسه؛ 2012 تصمیم در خراسان شمالی