مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-15سياسي

ورود ستاد امر به معروف همدان به عرصه های تخصصی مطالبه گری


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت: در رویکرد جدید فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از گروه های مطالبه گر در عرصه های مختلف به صورت تخصصی اقدامات خوبی رخ داده است.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تقدیر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان، با اشاره به رویکرد جدید ستاد امر به معروف در برخورد با موضوعات مختلف، اظهار کرد: در رویکرد جدید فعالیت های ستاد منحصر به یک بخش خاص نبوده و با استفاده از گروه های مطالبه گر در عرصه های مختلف به صورت تخصصی اقدامات خوبی رخ داده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد تبدیل به یک دغدغه در جامعه شده است، گفت: برای موفقیت در میدان مبارزه با فساد، نیازمند نظارت همگانی هستیم و به تنهایی نمی توان به اهداف موجود دست یافت.

نماینده ولی فقیه در همدان حمایت از گروه های مطالبه گر را از برنامه های اصلی معاونت مطالبه گری ستاد امر به معروف برشمرد و مطرح کرد: وظیفه ستاد در برابر نیروهای مطالبه گر و دغدغه مند، تسهیل گری است به این معنا که باید زمینه ارتباط این افراد با مجموعه های نظارتی را فراهم کند.

وی مساله زمین خواری را یکی از مفاسد عمده عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه همدان دارای بافتی طبیعی و خاص از نظر محیط زیست است، اگر مراقبت لازم از آن صورت نگیرد، در سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ستاد امر به معروف همدان به عرصه های تخصصی مطالبه گری

ورود ستاد امر به معروف همدان به عرصه های تخصصی مطالبه گری