مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-15اجتماعي

ثبت نام 94 درصد دانش آموزان اردبیل در مدارس/سالتحصیلی با شبکه شاد آغاز می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 94 درصد دانش آموزان استان اردبیل ثبت نام کرده و مابقی دانش آموزان در 10 روز آینده ثبت نام خود را به شکل کامل انجام می دهند.

- احمد ناصری در گفت وگو با در تلاش است تا برای گروه سنی هفت تا 17 سال واکسن مورد نیاز را تأمین و در ماه های آینده تزریق آن را با اولویت در مناطق مختلف انجام دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 90 درصد معلمان دوز اول و بیش از 47 درصد دوز دوم واکسن خود را دریافت کردند و در 10 روز باقیمانده با افزایش تزریق دوز دوم، میزان واکسیناسیون معلمان و کادر آموزشی مدارس به صد درصد خواهد رسید.

ناصری افزود: در کنا ایمن سازی فضای مدرسه برای حضور دانش آموزان، با حساسیت بیشتر در حفظ سلامت دانش آموزان ضد عفونی کردن مدارس و همچنین رعایت فاصله 1.

5 متری، تهویه مناسب در کلاس های درس، استفاده از ماسک و کاهش تراکم جمعیت در سرویس های مدارس از جمله برنامه هایی است که به جد دنبال می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قرار است بدون هیچ گونه تجمعی دانش آموزان به راحتی در سر کلاس ها حاضر شده و تا 90 درصد سرویس های بهداشتی و آبخورها تعمیر و تجهیز شوند تا امکان بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان به صورت حضوری مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 94 درصد دانش آموزان اردبیل در مدارس/سالتحصیلی با شبکه شاد آغاز می شود

ثبت نام 94 درصد دانش آموزان اردبیل در مدارس/سالتحصیلی با شبکه شاد آغاز می شود