مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-15سياسي

خوزستان چند هزار میلیارد از دولت بابت حق آلایندگی طلب دارد


نماینده بندر ماهشهر در مجلس ضمن دیدار با معاون اقتصادی رییس جمهور از طلب چند هزار میلیاردی خوزستان از دولت بابت حق آلایندگی خبر داد.

- ، حبیب آقاجری ظهر امروز چهارشنبه در نشست مجمع نمایندگان خوزستان که با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور برای بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی استان خوزستان برگزار شد، بیان کرد: حوزه انتخابیه ام با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم می کند اما معضل اصلی بحث اشتغال و بیکاری جوانان است و تعداد زیادی از جوانان بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام بیکار هستند.

وی با اشاره به اینکه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حدود 33 هزار نفر مشغول به کار هستند که از این تعداد فقط 19 درصد بومی منطقه اند، افزود: برای حل معضل اشتغال دو راهکار کوتاه مدت و بلندمدت وجود دارد که راهکار کوتاه مدت آن، اختصاص سهمیه استخدام برای نفرات بومی است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس با اشاره به نیاز برای ایجاد ظرفیت جدید در حوزه اشتغال منطقه تأکید کرد: ظرفیت بسیار خوبی برای احداث صنایع پایین دستی و تکمیلی در حوزه انتخابیه بنده وجود دارد.

آقاجری بیان کرد: در منطقه ما بیش از 28 مجتمع پتروشیمی وجود دارد که عمده تولیدات آنها مواد خام یعنی اولین حلقه از زنجیره محصولات شیمیایی است و با توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان چند هزار میلیارد از دولت بابت حق آلایندگی طلب دارد

خوزستان چند هزار میلیارد از دولت بابت حق آلایندگی طلب دارد