مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-15سياسي

دسینه: طرح امروز مجلس نویدبخش روزهای روشن شکوفایی اقتصادی است


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: رای قاطع امروز مجلس به کلیات طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار نوید بخش روزهای روشن شکوفایی اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دسینه عصر امروز در گفت وگویی رسانه ای با بیان اینکه تصویب کلیات طرح صدور برخی از مجوزهای کسب و کار باعث کاهش بسیاری از فسادها، رانت ها، انحصارطلبی و امضاهای طلایی می شود، عنوان کرد: با توجه به  شعار سال و مانع زدایی از تولید که یکی از مهمترین اهداف رهنمودهای مقام معظم رهبری است، طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب و کار، چراغ سبز به فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف است و موجب پویایی اقتصاد کشور خواهد شد.

نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه قطعا ً افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید را به دنبال خواهد داشت افزود متأسفانه مدت زمان طولانی و فرآیندهای کسب مجوز موجب سرگردانی و گاه انصراف سرمایه گذاران اقتصادی می شد که با تصویب این طرح قطعا شاهد تسریع و تسهیل در این امور خواهیم بود.

مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان سرمایه گذاری، اشتغال زایی و تولید را زنجیری به هم  پیوسته دانست و تصویب کلیات طرح صدور برخی از مجوزهای کسب و کار را فرصتی برای رونق اقتصادی کشور برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسینه: طرح امروز مجلس نویدبخش روزهای روشن شکوفایی اقتصادی است

دسینه: طرح امروز مجلس نویدبخش روزهای روشن شکوفایی اقتصادی است